Willow - StarStableOnline

Alla inlägg den 24 juli 2013

Av Willow Wolfbrooke - 24 juli 2013 23:52

Japp, är så duktig på att spara SC känner jag. ;) Men var bara tvungen att köpa en appaloosa, red till Marley tidigare idag och tittade på dom, och fastnade direkt för den som är lite grå/brun? xD Aja det var kärlek vid första ögonblicket så köpte han! ;) Tror han kostade 890 SC, precis som Frosty om jag inte minns fel. Han fick i alla fall namnet Cinnamonflame, men kallas bara Flamman! :'D tycker hans färg är sjukt cool, men det kommer bli mycket levling en tid framöver känner jag haha! Men först och främst ska jag få upp Emeraldstone i level 15, levlade han till level 13 idag! :D


Kom på att jag måste göra en ny header IGEN eftersom Flamman måste få vara med.. z.z


Bilder på min söta Flamman! <3

 

Av Willow Wolfbrooke - 24 juli 2013 17:41

 

APPALOOSAS OCH COWBOYKLÄDER!

 

Hejsan allihopa!
- Vackra Appaloosas och cowboykläder är nytt i denna veckas uppdatering!

Nya hästar:
- Två vackra Appaloosas har kommit till Marleys Gård utanför Silvergladebyn!

 

Vilken fantastisk Appaloosa!

Nya kläder:
- Ett cowboyset har kommit till modebutiken The Fashion Barn i Silvergladebyn!


 

Ett coolt cowboyset!

Vänliga hälsningar,
Star Stable-gänget

// © Bilder & text av Starstable.com © //

 

 

Att vi fick en ny hästras till spelet, Appaloosorna! :D Samt att det till och med kom med ett cowboyset!

     

INGET SÅKLART! :D

 

• 5/5 stjärnor •

 

Av Willow Wolfbrooke - 24 juli 2013 13:11

Ja nu har vi äntligen fått Appaloosas!! Tror jag kommer köpa en, mer info om det kommer sen, är och badar just, men nu vet ni som inte redan visste det! :)

Tidigare månad - Senare månad

Willow Wolfbrooke

Hej, det är jag som är Willow, men kallas vanligtvis för Will/ Väderkvarnen. Jag bor just nu tillfälligt på Moorland tillsammans med mina tre hästar, Emeraldking, Midnightspirit & Babymaniac.

 

Här får ni ta del av mitt liv på SSO, läsa om mina hästar, ridpass, åsikts & random inlägg.

 

Hoppas ni ska trivas på min Starstable blogg, äldre läsare såsom nya läsare. :3

Och glöm inte att kommentera nåt innan du drar vidare.

Fråga mig något!

4 besvarade frågor

Mina hästar

Eddie är min "starthäst" och     ögonsten. Han är ett mörkbrunt jorvikiskt varmblod med svart man och svans och fyra vita halvstrumpor.

Eddies element är terräng,       men han gillar inte western       särskilt mycket. Annars är         han en oftast ganska lugn         häst, men blir lätt lite små       stressad när man tävlar.           Eddie är född 2000 och det       gör honom till stallets äldsta     häst.

Senaste omröstningen

Vilken färg ska Frostys benlindor ha?
 Röda benlindor
 Rosa benlindor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<<
Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Mina arkiv

Senaste inläggen

Mina kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards