Willow - StarStableOnline

Alla inlägg under september 2013

Av Willow Wolfbrooke - 2 september 2013 13:00

Det har jag funderat på till och från.. Alltså jag är inte särskilt nöjd med mitt konto och då är det inte heller alltid sådär jättekul att spela tycker jag. För är inte särskilt nöjd med varken mitt efternamn & förnamn, och inte riktigt nöjd med min starthästs heller tyvärr. :/ Visst nu har jag ändå 5 hästar osv, kommit upp i level osv men grejen är att jag inte tycker det är kul att spela på detta kontot längre. Så jag velar rätt mycket nu. Kommer isf bli jobbigt att ännu en gång vänta på att få komma in i GÅD osv osv. Men samtidigt känns det rätt värt den väntan om man verkligen tycker om sitt konto och det känner jag att jag inte gör med mitt nuvarande tyvärr.



Snart går mitt SR ut och om jag skapar ett nytt konto gör jag det förmodligen ikväll och blir SR där om några dagar när mitt går ut. Jag vill liksom få tillbaka dendär spelglädjen haha. Men i alla fall vad tycker ni? Vad hade ni gjort i mitt fall? :) Kommentera gärna och hjälp mig. c:


Om jag gör ett nytt konto så skapas nog även en ny blogg eller nåt. Desstom kan jag ju fortfarande hälsa på mina hästar på detta kontot, och fortsätta där sen om det skulle bli aktuellt. Men det tror jag inte. :)


   

Willow Wolfbrooke

Hej, det är jag som är Willow, men kallas vanligtvis för Will/ Väderkvarnen. Jag bor just nu tillfälligt på Moorland tillsammans med mina tre hästar, Emeraldking, Midnightspirit & Babymaniac.

 

Här får ni ta del av mitt liv på SSO, läsa om mina hästar, ridpass, åsikts & random inlägg.

 

Hoppas ni ska trivas på min Starstable blogg, äldre läsare såsom nya läsare. :3

Och glöm inte att kommentera nåt innan du drar vidare.

Fråga mig något!

4 besvarade frågor

Mina hästar

Eddie är min "starthäst" och     ögonsten. Han är ett mörkbrunt jorvikiskt varmblod med svart man och svans och fyra vita halvstrumpor.

Eddies element är terräng,       men han gillar inte western       särskilt mycket. Annars är         han en oftast ganska lugn         häst, men blir lätt lite små       stressad när man tävlar.           Eddie är född 2000 och det       gör honom till stallets äldsta     häst.

Senaste omröstningen

Vilken färg ska Frostys benlindor ha?
 Röda benlindor
 Rosa benlindor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Mina arkiv

Senaste inläggen

Mina kategorier

RSS


Skapa flashcards