Willow - StarStableOnline

Alla inlägg under juli 2013

Av Willow Wolfbrooke - 31 juli 2013 11:38

HISTORIEN FORTSÄTTER I DENNA VECKAS UPPDATERING!

Hejsan alla!
- Den spännande historien fortsätter i denna veckas uppdatering!

Nya uppdrag:
- Spännande saker håller på att hända på Jorvik! Rid till Elizabeth och prata med henne!  

 

Prata med Elizabeth!

Vänliga hälsningar,
Star Stable-gänget

 

// © Bild & text av Starstable.com © //

 

 

- Att det blir nya uppdrag inom historien! Wihooo :D

 

- Hmm, kanske att det kunde ha kommit något mer i dagens uppdatering, även om nya uppdrag inom historien är grymt kul!

 

• 4/5 stjärnor •


     

Av Willow Wolfbrooke - 29 juli 2013 17:58

Haha så jäääkla glad! 8D Eddie skötte sig prima! Råkade bara rida in en grej, annars gick det jättebra! Bara vårat andra champ. så jag är jättenöjd! ;) Vart ju inte diskad nu heller eheh. Förutom att man är adhkjfhgklfs nervös innan loppet börjar så är det kul & tävla, fick 25 JS i tröstpris också haha. Nej nu ska vi inte spamma championat här, har nästan fixat klart hästarnas menyer bara Frostys kvar :3


 

 

Av Willow Wolfbrooke - 29 juli 2013 16:06

Hej, här kommer outfiten som jag hade på Firgroves championat!

(Tävlingsoutfit)

Jag

· Hjälm: Marleys

· Tröja: The Fashion Barn, Silvergladebyn

· Ridbyxor: Uppdrag

· Handskar: Marleys

· Ridstövlar: Marleys


Emeraldstone

· Träns: Fort Pinta, Marleys kanske?

· Sadel: Valedale

· Filt: Silvergladebyn

· Benlindor: Fort Pinta 


 

Av Willow Wolfbrooke - 29 juli 2013 15:05

Ska om cirka 1 timme tävla mitt första championat om allt går som planerat, Firgroves Champ. Kommer seriöst dö av nervositet innan jag ens börjat .___. Asså kommer jag bara runt banan är jag nöjd, och så hoppas vi på Eddies bästa humör. ;) Ni kan få se tävlingsoutfiten sen. Måste även hinna köra lite lopp med Frosty, och ett dressyrpass med Flamman står på schemat! Nej ska nog försöka stilla nervositeten med att jobba med grejerna till menyn i PS sålänge! xD


Ha det bäst så syns vi sen om jag inte är död..

Bjuder på en halvbra bild sålänge. ;)

UPDATE: GICK ASBRA I BÖRJAN SEN VART JAG DISKAD XD :C

 

Av Willow Wolfbrooke - 28 juli 2013 20:18

Hej, hade klubbmöte med mina kära klubb för ett tag sedan, vi tog även en ridtur med våra små busfrön till hästar. Men nu till rubriken, köpte en hårstil som jag velat ha jättelänge, men jag har aldrig hittat den? Men en i min klubb har den frisyren så frågade henne vart hon hade köpt den, det var tydligen i Fort Pinta som man kunde köpa den, så för första gången idag hittade jag även deras "hår" affär xD


Såhär blev resultatet:

Och jag går från rött hår till dam dam dam... ROWSA HÅR!!

(Ni hittar håret/hårstilarna i FP, Fort Pinta)

 

Vad tycks? :D

Känner mig även lagom pank, håret kostade 55 SC tror jag, har redan köpt nya benlindor igår till Flammis,

nytt träns & en hjäm, allt för SC tror jag. x'D

 

Av Willow Wolfbrooke - 28 juli 2013 15:41

Japp, ska ta nya bilder till headern, fixa menyn osv osv! Har nyss gjort klart den nya signaturen iaf. :) Så det kanske ser lite rörigt ut här ett tag, men det får ni levla med. ;) Btw så har jag lite bloggtorka, så posta gärna en kommentar om vad ni vill läsa om.


 

Av Willow Wolfbrooke - 27 juli 2013 22:18

Vi ser ut som en f*cking julgran..

Känns stabilt! AHAHA xD

   

Av Willow Wolfbrooke - 27 juli 2013 21:44

Nu är min lilla prins äntligen i level 15! :'D Superkul! ^^ Nu blir det Frostys tur! :3 Jag vet att bloggningen inte är den bästa, men jag har ju ett liv utanför bloggen också men gör så gott jag kan. :) funderar på att fixa tidsinställda i framtiden, typ ett inlägg varje dag ifall man inte skulle hinna. Men ska sätta på SSO nu, har fortfarande en del gula kvar och lopp som ska köras, stallsysslor som ska göras! Är snart i level 12 så ja. :D


 

Måste nog ta Eddie på en liten photoshot snart också, fler bilder på honom är ett MÅSTE.

Willow Wolfbrooke

Hej, det är jag som är Willow, men kallas vanligtvis för Will/ Väderkvarnen. Jag bor just nu tillfälligt på Moorland tillsammans med mina tre hästar, Emeraldking, Midnightspirit & Babymaniac.

 

Här får ni ta del av mitt liv på SSO, läsa om mina hästar, ridpass, åsikts & random inlägg.

 

Hoppas ni ska trivas på min Starstable blogg, äldre läsare såsom nya läsare. :3

Och glöm inte att kommentera nåt innan du drar vidare.

Fråga mig något!

4 besvarade frågor

Mina hästar

Eddie är min "starthäst" och     ögonsten. Han är ett mörkbrunt jorvikiskt varmblod med svart man och svans och fyra vita halvstrumpor.

Eddies element är terräng,       men han gillar inte western       särskilt mycket. Annars är         han en oftast ganska lugn         häst, men blir lätt lite små       stressad när man tävlar.           Eddie är född 2000 och det       gör honom till stallets äldsta     häst.

Senaste omröstningen

Vilken färg ska Frostys benlindor ha?
 Röda benlindor
 Rosa benlindor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<<
Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Mina arkiv

Senaste inläggen

Mina kategorier

RSS


Skapa flashcards