Willow - StarStableOnline

Direktlänk till inlägg 30 augusti 2013

Kvällshopping!

Av Willow Wolfbrooke - 30 augusti 2013 23:22

Hehe ja så kan det gå. Lever praktiskt taget på JS nu då jag bara har 25 SC kvar, skärpning Willow! Men asså är så efter med dethär med höstutrusnting, så drog med mig Eddie till Silvergladebyn och köpte en vinter/höstjacka som jag velat ha ett tag. ^^ Lyckades till och med göra en höst/vinter outfit med plagg jag redan ägde + den nya jackan! :D


Riktigt nöjd med denna outfit faktiskt så den kommer nog användas flitigt! Längtar jättemycket tills snön kommer till Jorvik!


HÖST/ VINTEROUTFIT

Jag: Mössa: Silvergladebyn, handskar: Marleys, jacka: Silvergladebyn, ridbyxor: uppdrag,

ridstövlar: Silvergladebyn (?) 

 

Emeraldstone: Träns: Fort Pinta, (?) sadel: uppdrag, schabrak/filt: Silvergladebyn,

tränsdekoration: uppdrag, belindor: Fort pinta

 

 

/ Willow

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Willow Wolfbrooke - 16 oktober 2013 16:03

Dags att laga bron! 2013-10-16Hejsan!För att få tillgång till det nya området Skördebygden så måste en väldigt viktig bro lagas!Nya uppdrag:- Redan nu är det dags att reparera bron mellan Silverglade och den fantastiska Skördebygden! Rid till den tr...

Av Willow Wolfbrooke - 14 oktober 2013 21:28

Ja nu har jag bytt namn, eller bara från stone till king på numera kallad kudden! 8D Min trogne följeslagare AL hjälpte mig med detta svåra beslut samt vilken mantyp jag skulle ha på honom. Hon försökte även övertala mig om att döpa honom till Emeral...

Av Willow Wolfbrooke - 5 oktober 2013 14:02


För en liten stund sen kom jag att tänka på mitt allra första Starstable konto jag skapade. (99% säker) Så kom jag på den roliga idén att jag skulle titta in där, kom inte ihåg vad jag hette där eller så så tänkte checka det. ;) skickade glömt löseno...

Av Willow Wolfbrooke - 24 september 2013 20:47

Besök mig där! :D nya inlägg tillgängliga för att läsas där! ;) http://willowstarstable.blogg.se/http://willowstarstable.blogg.se/http://willowstarstable.blogg.se/http://willowstarstable.blogg.se/http://willowstarstable.blogg.se/http://willowstarstab...

Av Willow Wolfbrooke - 2 september 2013 20:31

Ja, har nu tagit det trevliga beslutet och har som ni kanske gissat skapat ett nytt konto och en ny blogg! :) Hoppas ni fortsätter följa min resa där! Är i alla fall väldigt glad över att jag skapade ett nytt konto hihi.   http://daisymistfall.bl...

Willow Wolfbrooke

Hej, det är jag som är Willow, men kallas vanligtvis för Will/ Väderkvarnen. Jag bor just nu tillfälligt på Moorland tillsammans med mina tre hästar, Emeraldking, Midnightspirit & Babymaniac.

 

Här får ni ta del av mitt liv på SSO, läsa om mina hästar, ridpass, åsikts & random inlägg.

 

Hoppas ni ska trivas på min Starstable blogg, äldre läsare såsom nya läsare. :3

Och glöm inte att kommentera nåt innan du drar vidare.

Fråga mig något!

4 besvarade frågor

Mina hästar

Eddie är min "starthäst" och     ögonsten. Han är ett mörkbrunt jorvikiskt varmblod med svart man och svans och fyra vita halvstrumpor.

Eddies element är terräng,       men han gillar inte western       särskilt mycket. Annars är         han en oftast ganska lugn         häst, men blir lätt lite små       stressad när man tävlar.           Eddie är född 2000 och det       gör honom till stallets äldsta     häst.

Senaste omröstningen

Vilken färg ska Frostys benlindor ha?
 Röda benlindor
 Rosa benlindor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Mina arkiv

Senaste inläggen

Mina kategorier

RSS


Skapa flashcards